mandag den 2. april 2012

Kursus hos Irene Jarnved.

Danny og jeg er endnu engang heldige, at vi skal deltage på "kursus" hos Irene. Vi var også med på et klikker kursus for et lille år siden. Det var meget lærerigt for mig, og da man aldrig kan lære for meget vedrørende positiv træning, så er  det bare at springe til, når muligheden er der. Man kan altid sorterer det fra, som man ikke kan bruge.
 
Lige som sidste gang, hvor vi kom med på et afbud, skete det via facebook. Men man skal være hurtigt ude. Irene's efterlysning lød sådan:
 
Mit behandlerhold skal lave 4 x 15 min.´s generel lydtræning torsdag d. 26. april kl. 13.00 - cirka 15.00. Undervisningen foregår i Hornbæk og er gratis.

Halvdelen af de cirka to timer er baseret på praktisk lydtræning (selvfølgelig er der lagt andre aktiviteter ind i den time, praktikken varer). Og så vil der også være noget teoretisk undervisning omkring håndteringen af lydtræning.
De hundedelt...
agere vi søger til dagen, skal være "ikke bange" eller højst "lettere usikre" på lyde.
Træningen er altså primært forebyggende og en god undervisning for dig, der vil sikre, at din hund bliver ved med at kunne håndtere skud fyrværkeri osv.
Der er plads til max. 6 hunde og tilmelding er efter "først til mølle".
Skriv til irene@irenejarnved.dk og tilmeld dig - og fortæl hvilken race, alder og køn, din hund har.
 
Skal for en god ordens skyld sige, at alle pladser er besat, og Danny og jeg glæder os....
 

eller gør vi??
(beklager de dårlige farver)
 

1 kommentar:

  1. Godt du er hurtig ude og meget opmærksom på alt hvad der kan bruges til positiv træning af din dejlige Danny.
    I dag onsdag den 3 april vil jeg også lige ønske dig hjerterlig tillykke med fødselsdagen og sige TAK for det fantastiske vejr vi vågnede op til i dag. Vi glæder os til at fejre dagen sammen med dig og dine:-)
    Kærligste hilsner fra TV og OB

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)