mandag den 16. april 2012

Hundeskove

Efter at jeg havde sat Mille af ved bussen, tog jeg direkte i skoven med gamle Rino. Egentlig er det længe siden, at jeg har været i hundeskoven med drengene, men da der ingen var, valgt jeg, at gå en frisk morgen tur med Rino.


Som videoen viser nød han, at rende rundt og lege med en kæp. Rino kan nemlig ikke nøjes med en pind. Nej man er vel en herre, der skal vise, at man stadig kan trods de 12 år.
Da vi var nået næsten helt ned til bilen igen, kom to personer gående med et par glade unge hunde. Jeg tog derfor Rino i snor, da jeg ikke vil have ballade, men det hjalp bare intet. Den ene af hundene kom løbende direkte hen imod Rino, hvorfor jeg stillede mig imellem og bad ejer om at kalde sin hund til sig. Jeg fik bare det klassiske svar, at den gør ikke noget!! Nej, men det kunne være min gjorde. Han ignorerede at tage sin hund til sig, som snu snusede med Rino et kort øjeblik. Derefter røg de i totterne på hinanden. Jeg var så heldig, at få fat i halsbåndet på den fremmede hund, mens deres tænder huggede mod hinanden. Skreg til ejer, at han skulle hente sin hund, men han stod bare og gloede. Til sidst tog han hunden og gik videre som intet var hent. Magen til idiot!! Det er total mangel på respekt for andre mennesker, men det er desværre næsten hvergang vi er i skoven, at det sker.


Tilbage ved bilen så jeg, at den anden hund havde fået hakket Rino ved øjet, men mere er der tilsynelandende ikke sket. Jeg er lidt spændt på, at se hans gang i morgen, for det gik noget voldsom for sig.

Det sku' vær' så godt, men så er det faktisk skidt!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er forarget-men det det emne har vi jo været omkring før. Tænk at folk der ikke har kontrol over deres hunde tillader sig den slags.
    Stakkels Rino.
    Der burde være en lov om at ligesom man skal igennem en masse køretimer og afsluttende prøver når når kørekortet skal erhverves-så burde man også tvinges på skole og afsluttende prøver når man vil have hund.
    Bare mine tanker.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Jeg bliver så indædt vred, når jeg læser det Katy. DEN STORE IDIOT. Søde Rinoskat. Håber, at han er vel ovre det igen. Det viser bare, at Rino bliver nervøs, fordi han godt kan mærke, at han er en ældre herre, men han klarede sig vist alligevel efter omstændighederne godt, kan jeg læse. Sender jer begge gode tanker. Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Øv hvor var det ærgerligt, at jeg ikke var med, så fjolset havde haft os begge på nakken efter en behørig nakkerusketur til hans hund. K.h. Maj-Britt

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)