onsdag den 13. februar 2013

Jeg er sgu så vred, at jeg kunne slå den nærmeste. Hvorfor?? 
Danny og jeg var ude og gå en, hvad jeg troede skulle blive dejlig tur. Da vi kom ned til søen, kom der en ung knægt løbende med en lille hund løs, hvad man ikke må der. Jeg var trådt lidt ind til siden, så han kunne passere, men da jeg så hundens udtryk tog jeg et fast tag i Dannys halsbånd, hvilket viste sig, at være et klog valg. Den lille møg køter gik lige i benene på Danny. Jeg var nødsaget til, at løfte knægten lidt op for ikke, at han skulle markere den lille hund. Tænk hvis han havde fået bidt hul i hunden, så ville min elskede Danny sidde på dødsgangen inden længe, hvis ikke......
Nu er jeg lidt spændt på, hvilken reaktion han eventuelt vil komme med, da jeg med fuld overlæg forhindrede han i at markere, og derved har forstærket den for ham negative oplevelse at blive bidt :'( Men jeg turde ikke andet, men den l.... hundelov der eksistere her i Danmark.
De hunde der er i Danmark, og det gælder også turisters hunde må ikke tale hundsk, for det kan være lig med at blive slået ihjel.

FØJ FOR F..... SIGER JEG BARE!!!

4 kommentarer:

  1. Håber du gør alvor af det vi snakkede om i går og gør alt hvad der står i din magt for at sprede denne historie.
    Vivi

    SvarSlet
  2. Den lov er fuldstændig vanvittig, et enkelt lille bid i en forkert hund, så har man åbenbart ingen hund mere.

    Definitionen på skambid er helt ude i hampen !!
    Tænk hvis min gode, men legesyge 9 måneder gamle hvalp, kom til at lave en flænge på en anden hund.........., jeg tør næsten ikke tænke tanken.
    Hvis jeg havde en virkelig aggresiv hund, skulle jeg nok selv tage konsekvensen, og få aflivet dyret. Der er forhåbentlig ikke mange (normale) mennesker, der ønsker at have en aggresiv hund gående, hvor der er højrisiko for, at den skambider (min definition på skambid er dog noget anderledes end lovens) enten mennesker eller andre dyr.

    Håber den f......... lov bliver ændret, så en hund kan få lov at tale hundsk, som du så fint kalder det, uden risiko for at miste livet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som en kendt person sagde til mig forleden dag: Hvis uheldet er uden, så lad for Gud skyld være med, at indrage politiet for almindelig "poteslagsmål"

      Jeg kan kun give vedkommende ret.

      Slet
    2. Kan kun være enig.

      De fleste har forhåbentlig en sund fornuft, og kan ordne tingene selv, men vi kender vist desværre alle til personer som er fuldstændig hysteriske.

      Slet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)