fredag den 28. oktober 2011

Lille sorte bæst

Igen i dag var vi på en dejlig skovtur med drengene og Jack. Drengene hyggede sig med hinanden og undersøgte alt på deres vej.


Danny og Rino fandt en pind, som de legede med, mens Jack holdt sig på sidelinen.

Øverst tv. Rino, Danny og Jack. Øverst hø. Jack, Danny og Rino.
Nederst tv. Rino og Danny. Nederst hø. Jack.
Billederne er taget med en mobil, derfor en ringet kvalitet.

Da vi kom tilbage til bilerne, ville det lille bæst til Danny bare ikke med hjem. Han blev på en irriterende afstand af 10 - 15 meter, og jeg kunne bare ikke kalde ham til mig i dag. Grrrrr.... Da han normalt er meget morsyg startede jeg bilen og vendte den, mens Preben blev udenfor. Da jeg havde kørt nogle meter stoppede jeg igen og steg ud. Danny lå hvor han hele tide havde ligget. Vi kaldte endnu engang og engang til. Til sidst kom han dog modvilligt  løbende og sprang  ind i bilen. Og det var det bæst, som ellers var så dygtigt til at komme, når der blev kaldt. Jeg håber, at det er alderen, der er årsagen til hans svigt??? Ellers kan det godt blive en farlig situation, hvis han svigter med hjemkaldet :-(

Håber nogen kan fortælle mig, hvorfor han gør, som han gjorde i dag.

3 kommentarer:

  1. Hej Katy.

    Det er formentlig pupertet. Tag det roligt og ignorer det. Det går over om ca. 14 dage.

    Mange hilsner
    Otto

    SvarSlet
  2. Kære Otto.
    Ja, det regnede jeg også med, men man studser bare når han ikke har gjort det før. Og så er det længe siden jeg har haft unghund:-) Man glemmer vist lige nogle ting henad vejen.

    SvarSlet
  3. Det er ikke meget anderledes at have teenage hunde end det er at have teenage børn :-)
    Håber du har fået styr på ham - andet ville da være for uhyggeligt at tænke på MHT sikkerhed(hans) og jeres ikke at forglemme.
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)