søndag den 23. oktober 2011

Drivhushjælpen

Det har været en rigtig hjemme hyggedag med drengene. Jeg havde sat mig for, at jeg skulle have vasket mit drivhus ned både ude og inde. Det er lidt af en opgave med to yderst hjælpsomme drenge, der begge elsker vand.


Først tømte vi drivhuset for rester, her syntes Danny at det var vældig morsomt, at løbe med poserne til kapilærkasserne. Senere blev drivhuset spullet med vandslangen, og det syntes begge drenge var noget så sjovt, for lige så hurtigt jeg kunne fange vandslangen havde drengene fat i den igen.


Rino står og overvejer om Danny har gang i ballade.


Det havde han ikke lige der.


Han ser i hvertifald uskyldig ud. 
 
 Så Rino synes, det er sikker nok at komme ind.

Hvem af os der var mest våd ved jeg ikke, men jeg kunne vrides og det kunne drengene også. Drivhuset blev vasket og drengene og jeg havde nogle herlige timer derude.
Det er det vigtigste for mig.

Herligheder tager tid :-)

5 kommentarer:

  1. At gøre drivhus rent er ikke det sjoveste, men med sådan to hjælpere går det som en leg, selvom I blev lidt våde :o)

    SvarSlet
  2. Et par dejlige "hjælpere".
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Hvor skønt det lyder.
    Det er ikke altid så effektivt at arbejde sammen med børn og dyr men dobbelt så hyggeligt.
    Så måtte i sikkert alle tre ind foran brændeovnen bagefter, øøhh hvis I altså har sådan en.
    Håber I alle er vel. Knus fra Vibe.

    SvarSlet
  4. Høneballehaven.
    Jo det var nok mere leg end arbejde, men vi havde det sjovt. Vi blev ikke lidt våde - vi var gennemblødte.

    Vibe.
    Det var nødvendigt med et langt varmt bad først, men så hed det brændeovnen bagefter :-) Her er alt vel. Knus - K

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig/herlig dag i har haft :-D
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)