fredag den 7. oktober 2011

Drillerier

Endelig kom dagen. 120 dage er gået siden Danny fik sin Rabies vaccination. Det betød, at vi kunne få taget den længe ventet blodprøve på rabies antistoffer. Er svaret positiv, kan vi alle tage til Sverige igen. Jeg glææææder mig :-)
Nu da vi alligevel var ved dyrlægen fik hun lige lov til, at tjekke Danny's forben igennem. Han  tog i søndags et spring udover vores terrasse, hvorefter han haltede. Han halter stadig lidt ind imellem, men det er ikke så meget. Vi har holdt ham i ro - eller så meget ro, som det er muligt med en glad og aktiv dreng.


Det er tydelig, at se på Danny, når han er parat til narrestreger og turbo ture. Så kigger ham med et helt specielt blik, hvorefter han giver den for fulde omdrejninger.


I haven tager han den store tur - for det meste udenom mine bede. I øjeblikket bremser jeg hans turbo ture, når jeg tager ham i det.


Go'e gamle Rino synes, at tænke. Hvor blev han af??


En af hans ynglings beskæftigelser er, at ligge og slappe af med en gammel gennemgnavet bold.


Det lykkedes af og til Danny, at stjæle bolden fra Rino, som så jagter ham.


Et øjebliks uopmærksomhed fra Danny's side, og Rino har bolden igen.



Kan Danny ikke få fat i bolden igen, nyder han at trampe rundt i bækken bag ved havedammen og kigge ned på vores små koi'er


Mine skønne drenge og jeg ønsker alle en dejlig dag :-)

1 kommentar:

  1. Altså de gutter. Du kunne skrive en roman om deres liv sammen. De er skønne.

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)