søndag den 30. oktober 2011

Danny i efterårshaven.

Danny er meget glad for at løbe rundt og lege. Tit tænker jeg på, at haven er for lille til den aktive dreng, men så er det jo godt, at jeg kan bruge hans hjælp til at fræse jorden i de bare bede op. Det skal jeg hilse og sige, at han er rigtig godt til..... nogen gange for god :-)


Dagen i dag gik blandt andet med at få renset og klippet planterne ned i havedammen. Danny syntes det var spændende at følge med nettet rundt i vandet. Det er næsten et under, at han endnu ikke har været en tur i dammen med den evige fart han har på. Rino holder sig klog nok på afstand, når Danny får sine racerture. De er før tumlet rundt begge to, når den lille sorte tornado - som ikke er så lille mere - har haft alt alt for meget fart på.

Udover at mine elskede drenge pryder haven, så er den da smuk i sin efterårsdragt, ikke?

1 kommentar:

  1. Ha ha - ja han er effektiv din "lille" sorte turbo tornado.
    Og ja efteråret ER smukt.
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)