mandag den 31. oktober 2011

Fritime

Jeg går og har ondt i ryggen i øjeblikket, og kan derfor godt blive lidt irriteret på drengene, når de hele tiden går i vejen - læs vil lege. Så er det jo herligt at have aflednings muligheder. I dag blev det hesteben, som jeg havde liggende i fryseren.
Dem lagde jeg ud på græsplænen et par timer, hvorefter jeg lukkede drengene ud.

Da Danny som den første kom ned til benene var han lidt tøvende og gik på meget stive ben iført punker frisure.



Rino gik bare direkte ned,

men ventede til Danny havde gjort sit valg.

Det er typisk Rino, at tage den med ro og være afventende. Danny fandt sit ben, og i skrivende stund ligger de begge og hygger sig derude.

Skal til behandling med ryggen i aften, så drengene og jeg igen kan komme ud og lege. Godt man har sine forbindelser :-)

1 kommentar:

  1. Det ser hyggeligt ud:-) og gode gamle Rino.
    Kunne ikke lade være med at lade tankerne flyve tilbage til dengang han blev din hund-det er ikke til at fatte det er den samme hund :-D
    Godt gået Madam Bæk:-)
    Fuld af beundring.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)