tirsdag den 7. juni 2011

Danny's dag

Danny har haft en rolig dag, hvor han har hygget sig i haven.

Han har moret sig i mit surbundsbed, hvor han har haft hele hovedet nede i spagnumen.

Desuden har han hygget sig i mine bede, for til sidst

udtrykke sig sin mening ;-)

Jeg har altid brugt skøre ting til at træne mine hunde med. Blandt andet i dag kom Danny på en lille tur i trillebøren. Det syntes han var helt ok.


Sidst på eftermiddagen var vi til træning. Jeg synes selv, at det gik godt bortset fra hjemkaldet. Det er det ligesom om han lukker helt af. Grrrrrrr Danny! Jeg vil derfor i den næste periode bruge hans mad i træning af hjemkald, for det SKAL PÅ PLADS NU!!! Ellers kan vi få problemer med ham senere, og det vil jeg ikke have. Bare af du ved det Danny!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)