tirsdag den 28. juni 2011

Opkast

Da vi vågnede i morges havde Danny kastet op i sin lille kurv. Han virkede ikke skidt på nogen måder, selv om han kastede op igen senere. Han havde heller ingen appetit, men det kan lige så godt skyldes varmen eller laksen, som han ikke ligefrem har som livret.

Danny's energi og humør fejlede heldigvis ikke noget, så han var lige i sit es, da vi lavede nogle få hjemkald i haven.

Kan man ikke være en rod på den ene måde, så kan man på den anden. Her syntes han lige, at han skulle række tunge af mig ;-)

Men han kan også være så skøn, at han frivilligt stiller op til fotografering. Han er en rigtig lille kæle prins, når det tager ham. Og det er flere gange om dagen.

En af Danny's ynglings drikkesteder er i drivhuset, hvor jeg har en halv whisky tønde med frisk vand stående. Tidligere havde jeg en frodig beplantning i tønden, men det syntes Danny ikke var nogen god idé, så han tømte tønden for planter for noget tid siden. Grrrr lille bæst!!

Det er langt fra hvergang, at vi ser Danny sidde og tisse. Tit letter han ben på rigtige hanhunde manér. Nogen gange så meget, at det er lige før han vælter over.

Netop nu er Danny lusket ind i sit bur for natten, så jeg vil derfor også sige godnat og sov godt derude.

1 kommentar:

  1. :-) kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg ser det engleblide udtryk Danny har:-) Gavtyven Danny :-) men du narre os ikke:-) vi har hørt utallige historier om hvad du kan finde på af narrestreger og set billed beviser:-) men dejlig er du altså:-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)