onsdag den 22. juni 2011

Øretæver

Danny har noget svært ved, at forstå, at han kan få lov til at tage Rino's ben, legetøj m.m. når han i den grad bliver sat på plads at de voksne hunde til træning. Han tager ikke en afvisning for endeligt, og skal derfor prøve igen. Anden gang er han klog nok til at trække sig, men det passer ham ikke, at han må opgive den dejlige bold, som tilhører en anden :-)

 

Det går ellers rigtig godt med træningen. Til hvalpe træningen er nogle af mine medkursister meget overrasket over, at Danny kan så meget, som han kan, når han ikke er ældre. Han kan SIT, DÆK og holde koncentrationen i lineføring i korte perioder, og i dag har han flere gange lavet et perfekt hjemkald med forstyrende elementer omkring sig. Derudover laver vi spor og byttedrift fremmende træning, som han elsker.
Jeg kan mærke på Danny, at han bliver mere og mere behagsyg, når vi træner.

Igen i dag er Danny's flotte og kompakte bygning blevet nævnt af schæferfolk, derfor synes jeg, at det kunne være sjovt, at se billeder af hans brødre, om de stadig ligner hinanden. ;-)

Gamle Rino kom også med på træningspladsen, hvor han fik gået lidt lineføring, DÆK, STÅ, SIT og indkald. Ih hvor han nød det den godmodige dreng. Desuden fik han lov til at lege med en tæverne. Jeg tror, at begge drenge har nydt dagen. De er i hvertfald meget trætte begge to.

1 kommentar:

  1. Jeg kunne også godt tænke mig at se de andre hvalpe:-) mest får at se om de har udviklet samme kropsbygning som din BARF fodring og målrettet træning har givet Danny.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)