mandag den 6. juni 2011

Danny's nye påklædning

I formiddags gik Danny og jeg en tur ned på engen. På vejen lavede vi forskellige små opgaver for Danny. Det var blandt andet lidt lineføring, han kom op på en stor sten og lidt indkald, som han tilsyneladende har glemt, hvordan skal gøres :(


Inden vi gik på engen var det tid til, at give Danny et kraftigere halsbånd på. Jeg var bange for, at han skulle springe sit første hvalpe halsbånd. Det andet han fik på, var jeg ikke tilfreds med. Jeg syntes ikke det virkede ordentligt. Det var et halv kvæl, som det lilla halsbånd på billedet her. Når man trak det sammen løsnede det sig ikke igen, og det skal det. Derfor måtte jeg ud til Hedvig og købe det lilla halsbånd her på billede. Det virker lidt stor til ham, men med den fart han har på, går der kun meget kort tid før det passer perfekt.
Danny kom desuden på vægten, hvor han nu vejer 15,3 kilo. Han har ikke taget så meget på denne gang, men han har heller ikke spist så meget, som han plejer. Det skyldes helt sikkert varmen.

I morgen skal vi igen til hvalpe træning. Vi har trænet lidt dagligt, så må vi se om det er godt nok. Jeg synes hans tanker er alle andre steder end der, hvor de skal være, men det er nok hans alder. Hvalpe kan få en periode fra 12 til 16 ugers alderen, hvor de virker som om de har glemt alt, hvad de har lært, og skal prøve grænser af :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)