torsdag den 5. maj 2011

Danny's første døgn med Rino

Danny har nu været her lidt over et døgn. Det er gået rigtig godt, og jeg har ikke haft indtryk af, at han har savnet sine søskende. Det skulle da lige være ved sengetid i aftes, hvor han gerne ville ligge sammen med Rino på Rino's pude. Godt nok er de fine venner Danny og Rino, men hans natpude ville Rino altså ikke dele. Danny lagde sig ved siden af mig i en lille billig stofkurv, som jeg havde købt til ham. Det var lidt piberi de første 15 min, men så faldt han til ro med min hånd hos sig. Vi valgte, at tage ham med i soveværelset, da vi har en dør ud til terrassen der. Derefter hørte vi først noget fra ham, da Preben skulle op og på arbejde ved 4.30 tiden. Der blev han så lukket ud og lavede både stor og småt.






Dagen igennem har drengene leget en del i haven. Jeg skal lige hilse og sige, at Danny er et energi bundt som vi ikke har se her før :-) Han var også med en kort tur udenfor huset, da Rino skulle ud og tisse. 
Vi trænede også lidt bur med ham forstået på den måde, at han fik sin mad serveret i buret, derefter faldt han i søvn derinde. Da han vågnede satte han i hyl, hvilket var godt gjort for han skulle ud og det skulle gå stærkt. For dem der ikke ved det, så kan en lille fyr som Danny hyle meget højt.
Der har dagen igennem været et par små uheld ved døren. Svære var det at få tørret op, da moppen var et farligt uhyre, der skulle angribes og skældes ud.



Billederne her er blevet noget overbelyste, men jeg greb bare kameraet uden, at kigge på indstillingerne. Hunde venter nemlig ikke på fotografen.





Der blev leget meget angreb.

Og der blev leget gemmeleg mellem bedene

 med helle under stolen.

I morgen skal Rino til svømning. Han elsker at svømme den gamle dreng. Danny kommer med ud og ser på. Han skal jo trænes i forskellige miljøer. Desuden skal han vendes til, at køre bil. Da vi hentede ham hjem savlede han hele vejen og kastede op til sidst. Det håber jeg ikke, at han skal blive ved med.

2 kommentarer:

  1. En beskyttende pote kan man altid bruge:-) fantastisk billed(er). Danny ser ud til at have lige så meget energi som vores M...... -og så den adstadige,tålmodige grev Rino. Det blev vist kærlighed ved første blik,eller???Bliver spændende at hører fortsættelsen i morgen.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Hej med jer.

    Det lyder til at gå rigtig godt med Danny. Det glæder os meget at han er faldet godt til og Rino og ham kan enes.
    De andre søskende er alle kommet godt hjem og ingen af dem blev køresyge - I har nok været heldige med jeres lille "trold".
    Blot så I ved det: Danny kan godt svømme, måske han vil i vandet med Rino i morgen :-)))
    Mange knus og hilsner
    Otto
    PS: Der er blevet MEGET tomt i huset, men i morgen kan vi sove længe.

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)