fredag den 20. maj 2011

Mødet med store dyr

Den ene af mine unger havde fødselsdag i går, og i den anledning var vi en tur ude hos slagteren på gården. Der fik Danny lov til at hilse på dyrene, som gik på marken. Mens familien handlede fik Danny hilst på nogle høns. Hvergang hønsene kaglede gøede Danny.

Efter dagens indkøb gik vi en tur ud på marken, hvor hestene gik. Danny syntes det var spændende så længe de var på afstand.

Men da hestene kom lidt tættere på var han ikke længere så kæphøj.

Så er det rart at hilse på i en beskyttende favn.

Han var ikke meget for at snuse til hestene, men fik dog lige lagt poten på hestens mule. Det er en oplevelse der skal gentages ind til han bliver mere sikker på situationen. Jeg vil ikke presse ham, så vi tager det i små bidder ad gangen, da det hele tiden skal ende med en positiv oplevelse.. 

1 kommentar:

  1. Jeg ville også være lidt?? :-) betænkelig hvis jeg mødte et andet levende væsen 20x større end mig selv. Godt han har moar's trygge arme at søge tilflugt i.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)