mandag den 30. maj 2011

Hyggetid

Drengene lå længe  og hyggede sig på denne måde. Jeg kan ikke andet end at føle en enorm varme og kærlighed til mine hunde, når jeg ser dem lege sådan.


I forbindelse med hyggetimen blev begge drenge børstet. Rino elsker det, og kan ikke komme tæt nok på. Danny nyder også omsorgen. Han er begyndt at smide sin hvalpe dun og en skinnede sort, blød og meget glat pels viser sig på nu på ryggen af ham som en hanekam. I øvrigt har han lettet ben flere gange, når han har stået og tisset. Da jeg kun har haft tæve hvalpe, ved jeg ikke om det er tidligt?

I går var vi ude på en lidt længere tur i nærområdet i forbindelse med, at vi kørte i skoven. Danny lå i buret og jeg sad på min plads på forsædet. Han var ikke den mindste våd, da vi kom hjem. Jeg tør næsten ikke tro på, at han er kommet over sit bil  problem, men for pokker, hvor ville det være dejlig, hvis det er tilfældet. Senere i dag vil vi kører endnu en tur til lidt sjovt, og holder han sig stadig tør, så begynder jeg at tro på det.

Ha' nu en dejlig dag ;-)

2 kommentarer:

  1. Det er helt fantastisk :-) de store fremskridt der er sket med Danny siden jeg sidst var inde på bloggen :-) Tillykke med det.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Ja, det er da ikke til at stå for!
    Tricket med bilen er måske ikke at gå for hurtigt frem?
    Forresten begynder Danny at ligne en "rigtig" schäfer :-)

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)