lørdag den 28. maj 2011

En behandling

Der er ikke sket det store for hundene i dag. Vi var en lille tur i skoven i formiddags, og det gik godt med at køre med Danny. Jeg sad på bagsædet, og gav ham små guffer på vejen over i skoven. På vejen hjem fik han ikke noget, og han savlede ikke. I eftermiddags var Rino til svømmeopvisning. Danny var med, men han kom ikke i vandet.

Arkivfoto.
Turen derud sad jeg på forsædet, og Danny i buret. Da vi havde kørt de fem kilometer, havde Danny savlet lidt og var våd på poter og bryst. Efter svømningen hvor Danny var blevet træt fik Lone Jørgensen, der er ledmanipulatør lov til at se på Danny, om han skulle være skæv i nakken. Og det var han og bækkenet med. Inden jeg havde set mig om, havde Danny fået en behandling, og hun skulle kun fortælle mig, om Danny var skæv eller ej. Vi kørte hjem med to trætte drenge. Vel hjemme havde Danny slet ikke savlet eller var våd på nogen måder. Har Lone's behandling hjulpet?? Var det alligevel et nakke problem?? Det må de næste køreture vise. Et er sikkert, Danny er blevet meget glad for, at ligge i bilen så glad, at han ikke vil ud.

2 kommentarer:

  1. Tænk sig hvor ville det dog være dejligt hvis det var den kur der skal til.
    Hvor er de fine de billeder hvor man kan se ham uge for uge, det skal jeg huske...

    SvarSlet
  2. Det var da bare skønt for Danny og I andre, hvis det har hjulpet, glæder mig til at høre fortsættelsen.

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)