torsdag den 19. maj 2011

Mange mennesker

Gårsdagens miljøtræning foregik inde i byen. Her mødte Danny mange sjove ting og mange mennesker. Det eneste han reagerede lidt på, var de små rullende pensionistvogne. Han nåede ikke, at snuse til dem, før de var gået ind i en butik, men det skal han næste gang.


Danny var meget interesseret i butikkernes skydedøre og skiltene på gaden.


Han fik hilst på flere venlige hunde.


Der var svenskere og blinde mennesker


Mange børn kom og sagde hej


Det samme gjorde mange pensionister. Efter Danny havde været på tur, tog vi Rino ud så han også kunne få lidt nye indtryk.

I dag er det tanken, at Danny skal med en tur ud til slagteren uden på gården. Her vil jeg gerne have, at han får hilst på nogle af dyrene blandt andet hestene og køerne. Jeg håber, at vi får lov til det af bonden.

I aften får vi gæster. Vi bliver otte mennesker. Christina har fødselsdag, men har ikke plads i sin lille lejelighed. Hun spurgte om Danny var klar til flere mennesker på engang. Det tror jeg han er, for det er rolige mennesker der kommer. Dejlige gamle Rino er ligeglad, hvilket jeg også tror Danny vil være. Vi får se :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)